14. januar 2009

ARTSY #4

Denne gangen er utfordringen å lage kort etter en skisse. Bakgrunnspapiret må være egenlaget, men motivet kan være et bilde dersom det ønskes.


Jeg har laget bakgrunnen på vanlig tegnepapir. Påførte først distress i fargene Mustard seed og Pink Lipstick direkte på arket. Så lagde jeg en skimmermist med Pink Lipstick og hvit Perfect Pearls som jeg blander i en minimister. Motivet er fra et collage ark fra ArtChix. Det har fått et lag med Glossy accent, samt at jeg tok på litt gult glitterlim på beltet mens limet fortsatt var vått. Pynten nede til høyre er laget av tynn kobberståltråd som jeg surret i ringer og dro litt fra hverandre igjen. De er festet med en stor brad med glasstein.

2 kommentarer:

Hanne sa...

Flott kort med spennende bakgrunnsteknikk!

Klem Hanne

Anne I P sa...

Kjempstilig Elin!!!!
Herlige farger du har brukt på denne atcen!

God helg til deg!