23. mars 2009

DT kort til Steffens

Da har jeg laget to nye kort til Steffens. Fikk et herlig stempel og masse flott stæsj som Glimmer Mist, blomster, bånd, og charms som jeg har kosa meg masse med!





Her har jeg laget bakgrunn med Glimmer Mist på akvarellark. Stensilen er fra Tim Holtz. Motivet er fra Paper Artsy, og er stemplet på glossy med StazOn. Blomstene har også fått en omgang med Glimmer Mist i to ulike lillafarger. Nålene er noe jeg kjøpte en gang for leeeenge siden, og som dukket opp i en skuff her forleden!



Her har jeg brukt et pynteark med masse glitter i sirklene. Kartongen er også med skimmer i. Motivet, fra Crafty Individuals, er stemplet på glossy, og jeg har stiplet med chalk.

1 kommentar:

Lissie sa...

Knallstilig og lekkert! Flotte alle de andre kortene dine og!