12. januar 2014

Bursdagskort

Jeg har vært veldig sløv med å legge ting jeg lager i bloggen, men jeg har ambisjoner om å bruke den litt mer aktivt dette året. Så får vi se hvordan det går...

Her er det første kortet jeg laget i 2014, et bursdagskort til en 50-åring. Jeg pyntet kortet litt med tekster på innsiden også, men det glemte jeg å ta bilde av. Jeg digger disse ballerinaene her, fikk et kort selv i sommer hvor dette motivet var brukt, og bare MÅTTE ha det! Jeg har fargelagt med Copics og laget det litt 3D. Rammen er Spellbinder, også en jeg bare MÅTTE ha etter å sett den brukt på et kort i en annen blogg. Rart hvordan en stakkar bare MÅ har ting i denne hobbyen...

Vel, her kommer kortet!




Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

Pinklady 68 sa...

Et lekkert kort Elin!! Helt herlige ballerinaer:-) og nydelig farge kombo!!
Og nå vil jeg ha en ny dies til også:-) Tusen takk for fine ord i bloggen....utrolig flott julekort jeg fikk fra deg også!!
Ha en fin fin søndag!


Klem Laila.