13. januar 2014

Utfordring hos Copic Marker - VINTER




Jeg har laget dette kortet til utfordringen som er i Copics bloggen. Motivet er litt annerledes enn de jeg vanligvis fargelegger med tusjene, men det var moro å prøve!
Jeg har brukt fargene:
blått: B21 og B23
grått: W00 og W1
brunt: E41 og E43
gult: Y000

Rammen er nok en gang Spellbinders diesen, har vel fått smått dilla på den kan man si. Reinsdyret er fra Memorybox mens jeg ikke husker hvor snøkrystalldiesen er fra. Det er sånn lang en som jeg har klippet fra hverandre. Den ene nederst er en Martha Steward punch, teksten er fra Norsk stempelblad sin juleplate men passer til vinter også!

Jeg har "selvfølgelig" også tatt litt glitterlim på til slutt!














5 kommentarer:

Kjersti sa...

Et nydelig kort med det herlige vinermotivet til Stampendous!
Takk for at du deltar hos CMN sin Vinter utfordring, lykke til i trekninga!
Klem fra Kjersti:)

Kristina sa...

Lekkert :-)

Pinklady 68 sa...

Nydelig vinterkort Elin!! Utrolig fine dies og fint fargelagt motiv!
Velkommen på Skedsmotreff på lørdag om du kan:-) Fra 12-24.

Ha en fin dag!
KLem Laila.

Trine sa...

Nydelig vinter kort! Takk for at du deltar hos CMN og lykke til!
Klem,Trine

Kristin sa...

Hei Elin, takk for sist!
Fin blogg du har, så mange utrolig flotte kort!

Hilsen Kristin
(fra sykurset i helga) ...